Tuesday, September 13, 2011

Mumtaz Nan

do you guys know what Mumtaz Nan is? what?!! semua orang tahu?!!! deymm ! rasa macam tinggal dekat dalam gua lah pulak.sorry la.saya mmg jarang keluar.maklumlaaa anak dara...kena la jaga diri :p

unlike Mr. Boyfriend yang almost every night akan keluar melepak dengan kawan2 dia at the same old spot..lagi lah boring kan? hari hari keluar tapi pegi tmpt sama je...baik duduk rumah.lagiii best !

nak dijadikan cerita yang menarik...Mr.Boyfriend ni stop for a break from his fixie ride (yup ! basikal tu laaa...ntah pape kan main basikal tengah2 malam..basikal pn boleh jadi trend...sighhh~~) ..Mr Boyfriend dan kawan2 nya singgah dkt Mohsin ttdi. Mr.Boyfriend pn discover lah Mumtaz Nan. sebagai kekasih yang prihatin dan sangat sweet..dia tros bbm saya utk menceritakan tentang his discovery (sebenarnya saya yang non stop bbm dia )...so the other day, sekali lagi untuk membuktikan yang dia adalah kekasih yang sangat penyayang dan tak mahu girlfriend dia terleft out dari dunia luar. Mr Macho pun bawa saya pergi ke Mohsin

mula2 mcm tadek lah berminat sgt nak order menda alah tu..tp sbb tamo la kecewakan Mr Macho...saya pn order lah Mumtaz Nan...lama jugak lah nak tggu food tu siap........


TADAAAA !!!!! inilah dia Mumtaz Nan..macam pizza kan??

jom kita kasi close up skit...

haaa...tengok ni...macam pizza kan?? the best part was.its crunchy!!!! tak penah saya makan roti nan sorang2...habis licin semua saya sapu...simple je sebenanrnya...topping dia is cheese+tomato+mayonis...perghhh!!!! nak lagiii !!!!

ok laaa...mesti korang menyampah je kan...dalam hati korang mesti korang ckp.."eee..jakunnya budak ni...menda ni pn tatau apa ke?" ..tihihih...yelaaa..kitew baru tawuuu ....kitew org kampung jewwww.....

tapi mmg sedap tau korang....definitely a must try !! go check it out peeps !!

kesimpulan dari cerita ini adalah.once again Mr.Boyfriend telah membuktikan yang tempat makan yang dia bawak semuanya bestt..dan tempat makan that i chose sucks big time -_-"

xx

No comments:

Post a Comment